Oppdateringer ..

Discussion in 'News' started by Goli, Mar 23, 2018.

1. Goli

Goli xX Best Owner Xx
    GoliCraft Owner

Hei alle sammen. golicraft.. ja vi kan tilby mye, men kanskje litt for mye? Vi har ikke nok spillere til å fylle opp alle spillmodusene slik at de blir morsomme å spille og derfor velger dere kanskje ikke å spille det, fordi det er for få på. Derfor har jeg tatt en avgjørelse som dere kan lese litt under.

Flere ting har blitt foreslått og tingene er nå ferdigstilte og snart klare for å bli lagt inn. Nye spillemoduser er alltid morsomt og litt forandring på server-layout hjelper ihvertfall meg med å tenke at serveren ikke er så rotete.

Survival
    Survival er en av golicraft's mest spilte spill som alltid har overlevd når serveren har gått dårlig. Nå vil jeg komme med noen nye oppdateringer som jeg tror kan sette i smak for mange
    - /sitt og /ligg
    - Evig høyde claimet

Det var dessverre ikke så mye, men ingen av dere har kommet med noen forslag. Tagg meg @Goli og send gjerne forslag i denne chatten :)

1 uke games

Dette er løsningen min på uspillte spill. Hver uke skiftes det til en ny spillemodus. Jeg tenker at om spillene varer kun 1 uke om gangen vil det bli mer kjeldent og kanskje mer attraktivt å spille. Da har også spillerne mindre utvalg og vil da forhåpentligvis velge en av 1.uke games'a. For om det er flere på vil enda flere komme, spille mer og kose seg.

Disse spillmodusene vil bli lagt til i denne sjangeren
    - KB FFA
    - UHC FFA
    - UHC BW FFA
    - OITC FFA

Når det kun er 1 uke om gangen hadde det vært morsomt å komme med nye baner og andre funksjoner ukentlig slik at det blir enda mer attraktivt og gøy å spille.

Togglerank
    En helt fantastisk funksjon som dere som har en rangering kan bruke for å sjule deres rank-identitet. Dette er en funksjon som dere kan benytte dere av hvis dere ikke ønsker å bli mast på for å få f.eks. lenge stuff, gratis ting og sikkert mer. Denne funksjonen vil også bli brukt for mine moderatorer som kan lettere være pålogget sjult for å ferske stygge chat-handinger, mobbing og utestening. Kommandoen vil være /togglerank
    Takk til @Nexianz som har stått for denne utviklingen.

Monstere og dyr i hub
    Dette er noe jeg har foreslått og uten å fortelle det til andre enn mine ferske utvikler @RodRuss. Hub er et sted der man kan snakke og kose seg med andre spillere. Det finnes forskjellige aktiviteter i hubben og nå kommer det litt mer. Det var en periode jeg spawnet en kylling i hub for å sjekke hvor mange flere kyllinger vi klarte å få i hub av at folk kastet egg, haha det var langt over 500 kyllinger som endte med at pcen min kræsjet (har veldig dårlig pc)

Nå kommer en morsom funksjon med monstere og dyr til hubben. Så finner du et skjellet, en sau, en gris, en høne, en villager og flere dyr kommer det noen kule partikkel effekter, lyd effekter og dyrene/monsterene kan gjøre forskjellige ting som å slå deg langt vekk, hoppe i lufta og sånt. Dere får utforske dette selv når det kommer ;)

Kommando /sitt og /ligg på kreativ
    Dette er noe som egentlig burde bli gjort for lengst da det enda var relatert, men ikke før nå har jeg lagt til disse funksjonene. På kreativ kan man også chatte og kose seg med andre spillere og vil kanskje gjøre et slags "rolle spill" da er /sitt og /ligg noen morsomme tilleggs kommandoer.

Arkade
    Snart kommer det ut en tråd om dette. Dette er noe vi (@aleols1 @RodRuss @Goli) har jobbet med den siste uken og jeg kan med glede si at vi snart kan ferdigstille prosjektet. MLG Rush, MLG Cobweb, SpeedBuild, Nye lavafloor baner, Parkour, EnderGames og StivHeks tilbake tror jeg dette kan bli en super hitt. Både spill du kan spille avlene, med en annen og mange flere.

Factions
    Factions ferdigstilles nå. Jeg jobber med en egen nyhet's tråd om faction på forumet som kommer snart. Den vil inneholde alt om golicraft factions slik at dere vet alle funksjonene og kan spille som proffe. Det er @Ocarinas som er hoved-ansvarlig for factions sammen med meg :) Om dere har noen forslag tagg han :)

Dette er det jeg/vi skal jobbe med de neste ukene. Jeg setter pris på alle tilbakemeldinger og forslag. Takk for meg :)

Med vennlig hilsen
    Goli -første og siste eier

K0alah likes this.
  2. RevenCamilla

RevenCamilla Reven
    Emerald

First.

Nice tråd.

3. aleols1

aleols1 Member

Yay! Jeg ble nevnt <33 Gleder meg til vider samarbeid og en god del updates @Goli ! Dette skal bli gøy!

TON_Scorp likes this.
  4. Ahiga

Ahiga Active Member

Elsker disse trådene <3

5. K0alah

K0alah VIP
    VIP

+1 for onkel goli

TON_Scorp likes this.
  6. SnakeNorway

SnakeNorway Moderator
    Moderator

Herlig, gleder meg sinnsykt.

7. Nexianz

Nexianz Member

Togglerank <3

8. RodRuss

RodRuss Member

9. Sterkest

Sterkest rubiks kube mester
    Legend

Dette blir helt supert!
    Gleder meg! :)

10. Babyrole

Babyrole Member

Endelig evig høyde i claimen

11. SnakeNorway

SnakeNorway Moderator
    Moderator

Nå har du fått viljen din, selv om det tok et halvt år.

Babyrole likes this.
  12. Babyrole

Babyrole Member

Hahaha

13. Zqex

Zqex New Member

14. Gucci Graham

Gucci Graham Active Member

kult

15. Maiu

Maiu lǝssnɹʇsdɐɹp
    Gold

Vil gjerne se en stor oppdatering snart @Goli

16. TON_Scorp

Emerald

Necroposting på høyt nivå

17. Maiu

Maiu lǝssnɹʇsdɐɹp
    Gold

ty

TON_Scorp likes this.
  18. jaxy

jaxy Active Member

Dette blir helt supert!

19. Danny

Danny King
    VIP

Om dere blir å lansere factions anbefaler jeg på det sterkeste at det er en gamemode uten store fordeler til ranks. Ettersom serveren skal bli internasjonal kan dere ikke forvente at folk kjøper ranks med en gang, uansett hvilke fordeler. Serveren trenger ikke flere folk med rank, men flere spillere.

Det jeg personlig håper på er en helt vanlig faction som kun gir ranks fordeler i kit's og ikke annet. Dette vil si ikke noe fly, gamemode og så videre.. Håper dette blir vurdert, en gamemode som man må faktisk må bruke litt tid, arbeid og innsats for å bli "god".

Feiging, TON_Scorp and ScottishCandy like this.
  20. jaxy

jaxy Active Member

Enig i det. Det er bar rart at folk skal kunne fly i faction egentlig.

TON_Scorp likes this.