Discord Channel

Discussion in 'Declined' started by Danny, Mar 12, 2018.

?

Er du enig?

1. Jass!

6 vote(s)
    75.0%
  2. Nej!

2 vote(s)
    25.0%
  1. Danny

Danny King
    VIP

Golicraft Discord

For øyeblikket har discord serveren deres 3 offisielle rom (off-topic, memes & mangler-rank) og personlig føler jeg at dette blir alt for rotete å gjøre. Etter flere forsøk på å bringe opp dette teamet her så prøver jeg en siste gang.
    For å gjøre discorden deres, mer ryddig, og ha en bedre og mer profesjonell struktur hadde det vært lurt å lage flere channels, enn å bruke de nåværende rommene til alt mulig.

• Channel (Support)
    En channel hvor du kan stille direkte spørsmål til staben, om serveren, teamspeaken eller forumet. Komme med generelle klager. Altså en channel hvor du kan få hjelp. Ikke alltid like effektivt med teamspeak systemet som brukes nå, derfor hadde det vært kjekt med en channel for det på discorden.

• Channel (Golicraft Promotering)
    En channel hvor du kan promotere Golicraft relatert innhold fra youtube, streams & forum innlegg etc...

Håper dette er noe som blir vurdert.​

Sterkest and Ahiga like this.
  2. Askelakk

Askelakk Member

Hei @Danny

Dette er noe som selvfølgelig er mulig å få til, som sikkert kan skje. Blir nok gjort noe med det i nærmeste framtid ;)

Mvh Askelakk

Danny likes this.
  3. oyssor

oyssor Osterator
    Moderator

Når det gjelder support er jeg ganske enig. Var mye snakk om at goli ikke ville ha det desverre.

4. Sxbn

Sxbn Builder | TeamGoli
    TeamGoli

Bra tanke, glad for at dette forslaget ble brukt :)